Bare 75 dager igjen av 2017 og du har kanskje begynt å planlegge kick-off for 2018?
Mange arrangerer kickoff-festen som en temafest, det være seg wild west, 70-tallsfest, eller f.eks hawaii-party. Men hvorfor ikke legge litt omtanke i hvilket tema dere går for og forsøke å knytte det opp mot noe av det faglige innholdet dere har hatt tidligere på dagen?
Skal dere åpne et avdelingskontor i Mumbai kan dere ha et Bollywood-party med indisk mat, musikk og kostymer – og kanskje litt magedans?
Mens om dere nylig har inngått en kjempekontrakt med et selskap i Arizona kan det være grunn til å gå for «Wild West».
Og om selskapet skal lansere et nytt produkt eller tjeneste kan det hende at det kan gi temaet for festen; Forsikringsselskapet som lanserer egen ulykkesforsikring for akrobater vil kanskje ha et sirkusparty mens teknologibedriften som kommer med en revolusjonerende nyvinning kanskje satser på et James Bond-party med det nye produktet i fokus?
Mulighetene er mange, og det å velge et tema som henger sammen med bedriftens satsning fremover kan bidra til en ytterligere forsterkning av det som skal være fokusområdet i det nye året og skape interesse og entusiasme for arbeidet som skal gjøres.